Accelerator 2.3.1-81

Сбор статы по крашам серверов для последующего анализа

  1. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.361
    Симпатии:
    569
    Пользователь MFS разместил новый ресурс:

    Accelerator - Сбор статы по крашам серверов для последующего анализа

    Узнать больше об этом ресурсе...
     
  2. root05

    root05

    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    Uploaded crash dump: Servers that support piracy are not welcome :dntknw:
    это типа ему не нравится ноустим по тому и крашит сервер теперь?
     
  3. Monomizer

    Monomizer Мимо пробегал Супер-модератор

    Сообщения:
    1.527
    Симпатии:
    214
    Ещё с января
     
  4. root05

    root05

    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    пусть в шапке укажут) я накатил узнать почему он падает, решил проблему и он опять за свое)
     
  5. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.361
    Симпатии:
    569
    Уточнил в описании.
     
  6. Real_Faya

    Real_Faya

    Сообщения:
    86
    Симпатии:
    9
    Что делать?
    Оффтоп
     
  7. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.361
    Симпатии:
    569
    Возможно на сервере обработки дампов существует лимит загрузки, а с твоей стороны было слишком много крашей.
     
  8. Real_Faya

    Real_Faya

    Сообщения:
    86
    Симпатии:
    9
    Что делать в такоем случае?
    И втот новая ошибка:
    Оффтоп
     
  9. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.361
    Симпатии:
    569
    Прочти внимательно, желательно не 1 раз, описание работы акселератора.
    Вкладка Обзор.
     
  10. antonnn598

    antonnn598

    Сообщения:
    146
    Симпатии:
    3
    @MFS, А как в итоге понять, из-за чего конкретно данный краш? Вот мы ввели краш айди на сайте, нам выдали список ошибок, а дальше как понять в чём проблема?
     
  11. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.361
    Симпатии:
    569
  12. Yura7181

    Yura7181

    Сообщения:
    420
    Симпатии:
    377
    Правильно я внёс в core.cfg это:
    PHP:
    2добавить в addons/sourcemod/configs/core.cfg переменную не нарушая структуры конфига

    "MinidumpAccount" "Ваш стим в 64-битной кодировке"


    т.едолжно выглядеть где то так:

    "Core"
    {
    [...]

    "MinidumpAccount" "Ваш стим в 64-битной кодировке"
    }
    Смотреть:
    PHP:
    /**
    * This file is used to set various options that are important to SourceMod's core.
    * If this file is missing or an option in this file is missing, then the default values will be used.
    */
    "Core"
    {
        
    /**
        * This option determines if SourceMod logging is enabled.
        *
        * "on"        - Logging is enabled (default)
        * "off"    - Logging is disabled
        */
        
    "Logging"        "on"

        
    /**
        * This option determines how SourceMod logging should be handled.
        *
        * "daily"    - New log file is created for each day (default)
        * "map"    - New log file is created for each map change
        * "game"    - Use game's log files
        */
        
    "LogMode"        "daily"

        
    /**
        * Language that multilingual enabled plugins and extensions will use to print messages.
        * Only languages listed in languages.cfg are valid.
        *
        * The default value is "en"
        */
        
    "ServerLang"    "en"

        
    /**
        * String to use as the public chat trigger.  Set an empty string to disable.
        */
        
    "PublicChatTrigger"        "!"

        
    /**
        * String to use as the silent chat trigger.  Set an empty string to disable.
        */
        
    "SilentChatTrigger"        "/"

        
    /**
        * If a say command is a silent chat trigger, and is used by an admin,
        * but it does not evaluate to an actual command, it will be displayed
        * publicly.  This setting allows you to suppress accidental typings.
        *
        * The default value is "no".  A value of "yes" will suppress.
        */
        
    "SilentFailSuppress"    "no"

        
    /**
        * Password setinfo key that clients must set.  You must change this in order for
        * passwords to work, for security reasons.
        */
        
    "PassInfoVar"            "_password"

        
    /**
        * Specifies the sound that gets played when an item is selected from a menu.
        */
        
    "MenuItemSound"            "buttons/button14.wav"

        
    /**
        * Specifies the sound that gets played when an "Exit" button is selected
        * from a menu.
        */
        
    "MenuExitSound"            "buttons/combine_button7.wav"

        
    /**
        * Specifies the sound that gets played when an "Exit Back" button is selected
        * from a menu.  This is the special "Back" button that is intended to roll back
        * to a previous menu.
        */
        
    "MenuExitBackSound"        "buttons/combine_button7.wav"

        
    /**
        * Enables or disables whether SourceMod reads a client's cl_language cvar to set
        * their language for server-side phrase translation.
        *
        * "on"        - Translate using the client's language (default)
        * "off"    - Translate using default server's language
        */
        
    "AllowClLanguageVar"        "On"

        
    /**
        * Enables or Disables SourceMod's automatic gamedata updating.
        *
        * The default value is "no". A value of "yes" will block the Auto Updater.
        */
        
    "DisableAutoUpdate"            "no"

        
    /**
        * If set to yes, a successful gamedata update will attempt to restart SourceMod.
        * SourceMod is unloaded and reloaded, and the map is changed to the current map.
        * Since gamedata updates occur when the server loads, impact should be minimal.
        * But to be safe, this option is disabled by default.
        */
        
    "ForceRestartAfterUpdate"    "no"

        
    /**
        * URL to use for retrieving update information.
        * SSL is not yet supported.
        */
        
    "AutoUpdateURL"                "http://update.sourcemod.net/update/"

        
    /**
        * Whether to show debug spew.
        * Currently this will log details about the gamedata updating process.
        */
        
    "DebugSpew"                    "no"

        
    /**
        * If set to yes, SourceMod will validate steamid auth strings with the Steam backend before giving out admin access.
        * This can prevent malicious users from impersonating admins with stolen Steam apptickets.
        * If Steam is down, admins will not be authenticated until Steam comes back up.
        * This option increases the security of your server, but is still experimental.
        */
        
    "SteamAuthstringValidation"    "yes"

        
    /**
        * Enables or disables whether SourceMod blocks known or potentially malicious plugins from loading.
        * It is STRONGLY advised that this is left enabled, there have been cases in the past with plugins that
        * allow anyone to delete files on the server, gain full rcon control, etc.
        *
        * "yes"    - Block malware or illegal plugins from loading (default)
        * "no"        - Warn about malware or illegal plugins loading
        */
        
    "BlockBadPlugins"    "yes"

        
    /**
        * If a plugin takes too long to execute, hanging or freezing the game server in the process,
        * SourceMod will attempt to terminate that plugin after the specified timeout length has
        * passed. You can disable this feature by setting the value to "0".
        */
        
    "SlowScriptTimeout"    "8"

        
    /**
        * Per "http://blog.counter-strike.net/index.php/server_guidelines/", certain plugin
        * functionality will trigger all of the game server owner's Game Server Login Tokens
        * (GSLTs) to get banned when executed on a Counter-Strike: Global Offensive game server.
        *
        * Enabling this option will block plugins from using functionality that is known to cause this.
        * This option only has any effect on CS:GO. Note that this does NOT guarantee that you cannot
        * receive a ban.
        *
        * Disable this option at your own risk.
        */
        
    "FollowCSGOServerGuidelines"    "yes"
        
    {
         [...]

         
    "MinidumpAccount"  "00000000000000000"
         
    }
    }

     
    Святослав124 нравится это.
  13. Крабос

    Крабос

    Сообщения:
    64
    Симпатии:
    23
    @Yura7181
    PHP:

    PHP
    :
    /**
    * This file is used to set various options that are important to SourceMod's core.
    * If this file is missing or an option in this file is missing, then the default values will be used.
    */
    "Core"
    {
    /**
    * This option determines if SourceMod logging is enabled.
    *
    * "on" - Logging is enabled (default)
    * "off" - Logging is disabled
    */
    "Logging" "on"

    /**
    * This option determines how SourceMod logging should be handled.
    *
    * "daily" - New log file is created for each day (default)
    * "map" - New log file is created for each map change
    * "game" - Use game's log files
    */
    "LogMode" "daily"

    /**
    * Language that multilingual enabled plugins and extensions will use to print messages.
    * Only languages listed in languages.cfg are valid.
    *
    * The default value is "en"
    */
    "ServerLang" "en"

    /**
    * String to use as the public chat trigger. Set an empty string to disable.
    */
    "PublicChatTrigger" "!"

    /**
    * String to use as the silent chat trigger. Set an empty string to disable.
    */
    "SilentChatTrigger" "/"

    /**
    * If a say command is a silent chat trigger, and is used by an admin,
    * but it does not evaluate to an actual command, it will be displayed
    * publicly. This setting allows you to suppress accidental typings.
    *
    * The default value is "no". A value of "yes" will suppress.
    */
    "SilentFailSuppress" "no"

    /**
    * Password setinfo key that clients must set. You must change this in order for
    * passwords to work, for security reasons.
    */
    "PassInfoVar" "_password"

    /**
    * Specifies the sound that gets played when an item is selected from a menu.
    */
    "MenuItemSound" "buttons/button14.wav"

    /**
    * Specifies the sound that gets played when an "Exit" button is selected
    * from a menu.
    */
    "MenuExitSound" "buttons/combine_button7.wav"

    /**
    * Specifies the sound that gets played when an "Exit Back" button is selected
    * from a menu. This is the special "Back" button that is intended to roll back
    * to a previous menu.
    */
    "MenuExitBackSound" "buttons/combine_button7.wav"

    /**
    * Enables or disables whether SourceMod reads a client's cl_language cvar to set
    * their language for server-side phrase translation.
    *
    * "on" - Translate using the client's language (default)
    * "off" - Translate using default server's language
    */
    "AllowClLanguageVar" "On"

    /**
    * Enables or Disables SourceMod's automatic gamedata updating.
    *
    * The default value is "no". A value of "yes" will block the Auto Updater.
    */
    "DisableAutoUpdate" "no"

    /**
    * If set to yes, a successful gamedata update will attempt to restart SourceMod.
    * SourceMod is unloaded and reloaded, and the map is changed to the current map.
    * Since gamedata updates occur when the server loads, impact should be minimal.
    * But to be safe, this option is disabled by default.
    */
    "ForceRestartAfterUpdate" "no"

    /**
    * URL to use for retrieving update information.
    * SSL is not yet supported.
    */
    "AutoUpdateURL" "http://update.sourcemod.net/update/"

    /**
    * Whether to show debug spew.
    * Currently this will log details about the gamedata updating process.
    */
    "DebugSpew" "no"

    /**
    * If set to yes, SourceMod will validate steamid auth strings with the Steam backend before giving out admin access.
    * This can prevent malicious users from impersonating admins with stolen Steam apptickets.
    * If Steam is down, admins will not be authenticated until Steam comes back up.
    * This option increases the security of your server, but is still experimental.
    */
    "SteamAuthstringValidation" "yes"

    /**
    * Enables or disables whether SourceMod blocks known or potentially malicious plugins from loading.
    * It is STRONGLY advised that this is left enabled, there have been cases in the past with plugins that
    * allow anyone to delete files on the server, gain full rcon control, etc.
    *
    * "yes" - Block malware or illegal plugins from loading (default)
    * "no" - Warn about malware or illegal plugins loading
    */
    "BlockBadPlugins" "yes"

    /**
    * If a plugin takes too long to execute, hanging or freezing the game server in the process,
    * SourceMod will attempt to terminate that plugin after the specified timeout length has
    * passed. You can disable this feature by setting the value to "0".
    */
    "SlowScriptTimeout" "8"

    /**
    * Per "http://blog.counter-strike.net/index.php/server_guidelines/", certain plugin
    * functionality will trigger all of the game server owner's Game Server Login Tokens
    * (GSLTs) to get banned when executed on a Counter-Strike: Global Offensive game server.
    *
    * Enabling this option will block plugins from using functionality that is known to cause this.
    * This option only has any effect on CS:GO. Note that this does NOT guarantee that you cannot
    * receive a ban.
    *
    * Disable this option at your own risk.
    */
    "FollowCSGOServerGuidelines" "yes"

    "MinidumpAccount" "00000000000000000"
    }