Не меняется мапа

Тема в разделе "Общие вопросы", создана пользователем Makc0809, 6 авг 2011.

  1. Makc0809

    Makc0809

    Сообщения:
    29
    Симпатии:
    0
    Капец, хз что вчера на пьяную голову мутил.. Вобщем теперь у меня не меняется мапа допустим после отведенного на мапу времени, периодически не тот язык появляется в админке и плагинах и вообще...

    Я понимаю что экстрасексов нету, но я хз какую инфу предоставить, задайте вопросы - по возможности отвечу чтобы получить ответ на свой вопрос
     
  2. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.303
    Симпатии:
    533
    Просмотри все cfg на предмет даты сохранения. К примеру, server.cfg
    И те, у которых дата сохранения была вчерашней, выложи сюда в спойлере [​IMG]
     
  3. Makc0809

    Makc0809

    Сообщения:
    29
    Симпатии:
    0
    я сегодня пытался ещё что-то делать... ну ладно)

    Добавлено через 3 минуты
    //Этот файл был автоматически сгенерирован SourceMod Configurator v1.0
    //Автор: SideX
    //
    //URL: http://vcgtm.ru/
    //URL: http://yourserv.ru/
    Groups
    {
    "Default"
    {
    "immunity" "1"
    }
    "Full Admins"
    {
    "flags" "abcdefghixz"
    "immunity" "99"
    }
    "Other admin"
    {
    "flags" "bcdj"
    "immunity" "30"
    }
    }
    //Конец файла



    echo "****** Executing server.cfg ******"


    // Логи сервера


    log off
    sv_logbans 1

    sv_logecho 1

    sv_logfile 0

    mp_logdetail 0

    sv_region 3




    // Конфигурация сервера



    hostname "тут мое имя "

    sv_password ""
    rcon_password "тут пароль"
    sv_contact "http://SkyFights.♥♥♥♥.org/"



    // Быстрая загрузка

    sv_consistency 1

    sv_allowupload 1

    sv_allowdownload 1

    sv_downloadurl "http://xakercoll.narod.ru/s/"


    net_maxfilesize 1500



    // Настройки GamePlay



    mp_allowNPCs 1

    mp_allowspectators 1

    mp_autocrosshair 0

    mp_autokick 1

    mp_autoteambalance 1

    mp_chattime 10

    mp_decals 100

    mp_fadetoblack 0

    mp_falldamage 1

    mp_flashlight 1

    mp_forcecamera 0

    mp_fraglimit 0

    mp_footsteps 1

    mp_hostagepenalty 0

    mp_limitteams 1

    mp_maxrounds 0

    mp_playerid 1

    mp_spawnprotectiontime 0

    mp_teamplay 0

    mp_timelimit 60
    mp_tkpunish 0

    mp_weaponstay 0

    mp_winlimit 0

    mp_dynamicpricing 1

    mp_forcechasecam 0


    sv_tags "no-steam"
    sv_accelerate 5

    sv_airaccelerate 10

    sv_wateraccelerate 10

    sv_specaccelerate 5

    sv_lan 0

    sv_alltalk 1

    sv_cheats 0

    sv_enableoldqueries 1

    sv_footsteps 1

    sv_friction 4

    sv_waterfriction 1

    sv_gravity 800

    sv_maxspeed 320

    sv_pausable 0

    sv_maxunlag 0.5

    sv_specnoclip 0

    sv_specspeed 3

    sv_noclipaccelerate 5

    sv_noclipspeed 5

    sv_stats 1

    sv_bounce 0

    sv_stepsize 18

    sv_stopspeed 75

    sv_unlag 1

    sv_voiceenable 1

    sv_pure 0

    sv_timeout 120

    host_framerate 0

    decalfrequency 10
    sv_mani_dead_alltalk 1

    sv_use_steam_voice 0
    sv_maxrate 25000
    sv_minrate 20000
    sv_maxcmdrate 66
    sv_mincmdrate 33
    sv_maxupdaterate 66
    sv_minupdaterate 33



    // SourceTV

    tv_enable 1
    tv_name "SourceTV"
    tv_port 27020

    // Изменяемый конфиг



    mp_roundtime 3

    mp_startmoney 800

    mp_buytime 0.5

    mp_c4timer 35

    mp_friendlyfire 1

    mp_freezetime 1
    sv_turbophysics 1
    phys_pushscale 100
    sm_anticamp_health 10
    sm_bounty_status 1

    // RCON конфигурация



    sv_rcon_banpenalty 120

    sv_rcon_minfailures 3

    sv_rcon_maxfailures 4

    sv_rcon_minfailuretime 30



    // Запись ID

    writeid
    writeip


    // Подключение модулей
    exec banned_ip.cfg

    exec banned_user.cfg

    exec mani_server.cfg




    //Видимость в нете
    setmaster add 69.28.151.162:27010
    setmaster add 68.142.72.250:27010
    setmaster add 72.165.61.189:27010
    setmaster add 68.142.72.250
    setmaster add 69.28.151.162
    setmaster add 72.165.61.189
    setmaster add 207.173.177.11
    setmaster add 72.165.61.190
    setmaster add 213.239.209.221
    setmaster add 207.173.177.12
    setmaster add 65.73.232.251
    setmaster add 65.73.232.253
    setmaster add "69.28.151.162"
    setmaster add "68.142.72.250"
    setmaster add "72.165.61.189"
    setmaster add "207.173.177.11"
    setmaster add "72.165.61.190"
    setmaster add "213.239.209.221"
    setmaster add "207.173.177.12"
    setmaster add "65.73.232.251"
    setmaster add "65.73.232.253"


    echo "****** Finished executing server.cfg ******"



    Вот тут я хотел поставить чтобы сервер восстанавливался в такой режим как был до CW
    exec server.cfg

    sv_password ""
    sv_alltalk "1"
    say rtv

    //~~~ Server name ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    hostname ".: «skY.Fights*» :.: CW/Mix :."

    //~~~ Rcon password ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    rcon_password "мой пароль"
    sv_password "111"

    //~~~ Source TV ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tv_name "Source TV [27020]"
    tv_title "Source TV [27020]"

    //~~~ Contact/Region ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    sv_contact "[email protected]"
    sv_region "3"

    sv_password "tsss"
    sm_kick @all

    Хоть я тут указал папку куда демку писать, он один фиг не туда пишет

    // This file was auto-generated by SourceMod (v1.3.9-dev)
    // ConVars for plugin "srctv_demorec.smx"


    // Directory where server store demos. If this cvar empty, demos will store in root directory (cstrike, dod, tf, etc.)
    // -
    // Default: ""
    demorec_folder "demos"

    // Enable/disable logging to a file demorec.log
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    demorec_log "1"

    // Should demo record autostop when admin disconnect from server
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    demorec_onadmin_leave "1"

    // This option determines if sb_status or status command can be executed while recording a demo (0 - disable; 1 - sb_status; 2 - status)
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "2.000000"
    demorec_status "0"

    // Time in seconds (after record start) when sb_status/status will be executed (0 - disable)
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    demorec_status_time "0"

    // Comma delimited! Time in minutes for record time menu. Max 14 items!
    // -
    // Default: "0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60"
    demorec_times "0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60"

    exec warmod/server_info.cfg

    //~~~ Aliases ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    alias rr "mp_restartgame 1"
    alias d2 "changelevel de_dust2"
    alias dust2 "changelevel de_dust2"
    alias nuke "changelevel de_nuke"
    alias train "changelevel de_train"
    alias ferno "changelevel de_inferno"
    alias inferno "changelevel de_inferno"
    alias cbble "changelevel de_cbble"
    alias prodigy "changelevel de_prodigy"
    alias temple "changelevel de_losttemple_pro"
    alias season "changelevel de_season"
    alias contra "changelevel de_contra"
    alias tuscan "changelevel de_tuscan"
    alias russka "changelevel de_russka"
    alias mill "changelevel de_cpl_mill"
    alias cplmill "changelevel de_cpl_mill"

    //~~~ Source TV ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tv_enable "1"
    tv_maxclients "15"
    tv_delay "90"
    //tv_password "1260"
    tv_maxrate "15000"
    tv_autorecord "1"
    tv_transmitall "1"
    tv_relayvoice "0"
    tv_delaymapchange "1"
    tv_chattimelimit "8"
    tv_dispatchmode "1"
    tv_snapshotrate "16"
    tv_overridemaster "0"
    tv_debug "0"
    tv_allow_static_shots "0"
    tv_allow_camera_man "0"

    //~~~ Server logging ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    mp_logdetail "0"
    sv_logsdir "logs"
    sv_rcon_log "1"
    sv_log_onefile "0"
    sv_logblocks "0"
    sv_logflush "0"
    sv_logbans "1"
    sv_logecho "1"
    sv_logfile "1"
    log off

    //~~~ Misc ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    sv_lan "0"
    fps_max "0"
    sv_allowdownload "1"
    sv_allowupload "0"
    net_maxfilesize "25000"
    host_framerate "0"
    sv_downloadurl ""

    //~~~ Performance settings ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    mp_weaponstay "0"
    mp_decals "200"
    decalfrequency "60"
    breakable_multiplayer "1"

    // SourceMod Configuration File
    // This file is automatically executed by SourceMod every mapchange.


    // Specifies how admin activity should be relayed to users. Add up the values
    // below to get the functionality you want.
    // 1: Show admin activity to non-admins anonymously.
    // 2: If 1 is specified, admin names will be shown.
    // 4: Show admin activity to admins anonymously.
    // 8: If 4 is specified, admin names will be shown.
    // 16: Always show admin names to root users.
    // --
    // Default: 13 (1+4+8)
    sm_show_activity 13

    // Specifies whether menu sounds are enabled for menus created by SourceMod.
    // Menu sounds can be further configured in addons/sourcemod/configs/core.cfg.
    // --
    // Default: 1
    sm_menu_sounds 1

    // Specifies how long of a delay, in seconds, should be used in between votes
    // that are "public" or can be spammed. Whether or not this delay is obeyed
    // is dependent on the menu/command.
    // --
    // Default: 30
    sm_vote_delay 30

    // Default datetime formatting rules when displaying to clients.
    // For full options, see: http://www.opengroup.org/onlinepubs/007908799/xsh/strftime.html
    // --
    // Default: %m/%d/%Y - %H:%M:%S
    // 12 hour format: %m/%d/%Y - %I:%M:%S %p
    sm_datetime_format "%m/%d/%Y - %H:%M:%S"

    // Sets how SourceMod should check immunity levels when administrators target
    // each other.
    // 0: Ignore immunity levels (except for specific group immunities).
    // 1: Protect from admins of lower access only.
    // 2: Protect from admins of equal to or lower access.
    // 3: Same as 2, except admins with no immunity can affect each other.
    // --
    // Default: 1
    sm_immunity_mode 1

    // Sets how many seconds SourceMod should adjust time values for incorrect
    // server clocks. This can be positive or negative and will affect every
    // system time in SourceMod, including logging stamps.
    // --
    // Default: 0
    sm_time_adjustment 0

    // Specifies the amount of time that is allowed between chat messages. This
    // includes the say and say_team commands. If a client sends a message faster
    // than this time, they receive a flood token. When the client has accumulated
    // 3 or more tokens, a warning message is shown instead of the chat message.
    // --
    // Requires: antiflood.smx
    // Default: 0.75
    sm_flood_time 0.75

    // Specifies how the reserved slots plugin operates. Valid values are:
    // 0 : Public slots are used in preference to reserved slots. Reserved slots are freed before public slots.
    // 1 : If someone with reserve access joins into a reserved slot, the player with the highest latency and
    // no reserved slot access (spectator players are selected first) is kicked to make room. Thus, the reserved
    // slots always remains free. The only situation where the reserved slot(s) can become properly occupied is
    // if the server is full with reserve slot access clients.
    // --
    // Requires: reservedslots.smx
    // Default: 0
    sm_reserve_type 0

    // Specifies the number of reserved player slots. Users with the reservation
    // admin flag set will be able to join the server when there are no public slots
    // remaining. If someone does not have this flag, they will be kicked.
    // (Public slots are defined as: maxplayers - number of reserved slots)
    // --
    // Requires: reservedslots.smx
    // Default: 0
    sm_reserved_slots 0

    // Specifies whether or not reserved slots will be hidden (subtracted from max
    // slot count). Valid values are 0 (Visible) or 1 (Hidden).
    // --
    // Requires: reservedslots.smx
    // Default: 0
    sm_hide_slots 0

    // Specifies whether or not non-admins can send messages to admins using
    // say_team @<message>. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled)
    // --
    // Requires: basechat.smx
    // Default: 1
    sm_chat_mode 1

    // Specifies whether or not "timeleft" will automaticly be triggered every
    // x seconds. Valid values are 0 (Disabled) to 1800 seconds.
    // --
    // Requires: basetriggers.smx
    // Default: 0
    sm_timeleft_interval 0

    // Specifies whether or not chat triggers are broadcast to the server or just
    // the player who requested the info trigger. Valid values are 0 (Disabled) or
    // 1 (Enabled)
    // --
    // Requires: basetriggers.smx
    // Default: 1
    sm_trigger_show 1

    // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the
    // "hint" box (near the bottom of the screen in most games).
    // Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled).
    // --
    // Default: 0
    sm_vote_progress_hintbox 1

    // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the
    // chat area. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled).
    // --
    // Default: 0
    sm_vote_progress_chat 0

    // Specifies whether or not to display vote progress in the server console.
    // Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled).
    // --
    // Default: 0
    sm_vote_progress_console 0

    // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the
    // client console. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled).
    // --
    // Default: 0
    sm_vote_progress_client_console 0

    Overrides
    {
    /**
    * By default, commands are registered with three pieces of information:
    * 1)Command Name (for example, "csdm_enable")
    * 2)Command Group Name (for example, "CSDM")
    * 3)Command Level (for example, "changemap")
    *
    * You can override the default flags assigned to individual commands or command groups in this way.
    * To override a group, use the "@" character before the name. Example:
    * Examples:
    * "@CSDM" "b" // Override the CSDM group to 'b' flag
    * "csdm_enable" "bgi" // Override the csdm_enable command to 'bgi' flags
    *
    * Note that for overrides, order is important. In the above example, csdm_enable overwrites
    * any setting that csdm_enable previously had.
    *
    * You can make a command completely public by using an empty flag string.
    */


    }

    /**
    * There is no reason to edit this file. Core uses this to map each named
    * access type to a given ASCII character. The names are all pre-defined.
    */
    Levels
    {
    /**
    * These are the default role flag mappings.
    * You can assign new letters for custom purposes, however you should
    * not change the default names, as SourceMod hardcodes these.
    */
    Flags
    {
    "reservation" "a" //Reserved slots
    "generic" "b" //Generic admin, required for admins
    "kick" "c" //Kick other players
    "ban" "d" //Banning other players
    "unban" "e" //Removing bans
    "slay" "f" //Slaying other players
    "changemap" "g" //Changing the map
    "cvars" "h" //Changing cvars
    "config" "i" //Changing configs
    "chat" "j" //Special chat privileges
    "vote" "k" //Voting
    "password" "l" //Password the server
    "rcon" "m" //Remote console
    "cheats" "n" //Change sv_cheats and related commands

    /**
    * Custom flags can be used by plugins, but they can also be used to
    * for you to expand on the previous groups, using Overrides.
    */

    "custom1" "o"
    "custom2" "p"
    "custom3" "q"
    "custom4" "r"
    "custom5" "s"
    "custom6" "t"

    /**
    * Root is a magic access flag that grants all permissions.
    * This should only be given to trusted administrators.
    * Root users can target anyone regardless of immunity,
    * however, they themselves are not automatically immune.
    */
    "root" "z"
    }
    }
     
    Последнее редактирование: 7 авг 2011
  4. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.303
    Симпатии:
    533
    Сбрось еще результаты команд version и sm plugins list (из ркона)

    Если у тебя "GameTech WarMod" (3.0.13), я тебе дам рабочие конфиги, ты их просто скопируешь себе и все.
     
  5. Makc0809

    Makc0809

    Сообщения:
    29
    Симпатии:
    0
    Protocol version 17
    Exe version 1.0.0.64 (cstrike)
    Exe build: 19:42:26 Jal 6 2011 (4624) (240)

    это в консоли сервера

    А это плагин лист...


    Вобщем что ещё хочу добавить, в серваках CS:S ещё не очень рулю, в серваках 1.6 ещё чуток лучше, а в веб сервах ещё лучше)) подскажите помогите пожалуйста

    [​IMG]
     
    Последнее редактирование модератором: 7 авг 2011
  6. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.303
    Симпатии:
    533
    У тебя стоит WarriorMod 2.2.0 by Snake60, я сейчас обновлю у себя тестовый сервер, поставлю себе этот плагин и посмотрю, как он работает. Мне как раз нужен еще один вармод.

    Кстати, ты можешь просто переставить конфиги этого плагина заново.

    Что касается server.cfg, я его просмотрел, он вполне рабочий.

    По проблеме смены карты - смотри сюда
     
    Makc0809 нравится это.
  7. Makc0809

    Makc0809

    Сообщения:
    29
    Симпатии:
    0
    По поводу того мода, почти все ништяк, просто в 1 файлике en поменял не на ru, а на ra... ошибся буквой, поэтому перевод летел, по поводу смены карты - спасибо большое, попробую...

    Спасибку поставил))