Обновление Team Fortress 2 и движка Source [19/08/2011]

Тема в разделе "Новости", создана пользователем Andrey, 19 авг 2011.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Andrey

    Andrey Администратор

    Сообщения:
    3.234
    Симпатии:
    3.507
    [​IMG]

    Вышло обновление для Team Fortress 2 и движка Source. Обновление будет загружено автоматически когда вы перезапустите ваш клиент Steam.
    Основные изменения включают в себя:

    Движок Source
    Team Fortress 2
    • Добавлены промо-предметы из Deus Ex;
    • Добавлен звуковой сигнал при полном уровне заряда Снайперской винтовки (включается в дополнительных опциях);
    • Исправлена ошибка, из-за которой у замаскированных шпионов был виден эффект усиления критами;
    • Исправлена ошибка в обработке повторов, из-за которой файлы .wav не записывались в случае экспорта необработанных TGA/WAV;
    • Обновлен перевод.
    Недокументированные изменения
    • Добавлено 8 новых необычных эффектов;
    • Добавлены Ящики Манн. Ко #26, #27 и #28 тиража;
    • Добавлены чертежи ковки для Прародителя, Diamondback, Widowmaker, Machina и Short Circuit;
    • Добавлены игровые файлы для будущей промо-акции DOTA 2:
    • Возвращена возможность просмотра уровня шляпы во внутриигровом рюкзаке.
    Источник: hl-inside.ru
     
    Добрый-Змей, random.81 и CTe6eJIeK_vRn нравится это.
  2. MFS

    MFS

    Сообщения:
    1.307
    Симпатии:
    533
    Новое обновление


    Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
    - Fixed a client crash during demo playback
    - Fixed a SourceTV crash
    - Dedicated servers can now have both SourceTV and Replay enabled at once
    "-replay [config file]" and "+tv_enable 1" should be used to launch the server

    Team Fortress 2
    - Added TF birthday replacement models for health kits and ammo packs
    - Added TF birthday Party Hat and Noisemaker
    - Fixed The Short Circuit attacking friendly projectiles
    - Fixed The Short Circuit being hidden when the Engineer taunts
    - Fixed an infinite crits exploit using The Diamondback
    - Fixed The Widowmaker not returning the correct amount of ammo when multiple targets are hit
    - Fixed supply closets regenerating players while they are taunting
    - Fixed the Select Style UI text overlapping the image of the model
    - Fixed the sunbeams hat effect
    - Updated the localization files
    - Updated the gamehaptics file:
    - Added draw/recoil forces for The Widowmaker, The Short Circuit, The Diamondback, and The Machina
    - Added crit fire force for The Widowmaker and The Diamondback
    - Refined reload force for Flare Gun/Detonator
    - Bot changes:
    - Fixed crash with Demoman-bots trying to detonate stickybombs that had already been destroyed
    - Added tf_bot_kill console command (syntax identical to tf_bot_kick)
    - Bots obey melee only mode a bit better
    - Added func_nav_avoid to allow map creators control over where bots "like" to go
    - Fixed issue with Demoman bot reloading between each stickybomb he fired, causing him to be very slow at setting traps/destroying sentries
    - Bots never taunt if carrying the flag now
    - Aiming logic for Huntsman sniper bots
    - Sniper bots prioritize enemy snipers more aggressively, as well as enemy engineers now
    - Improved Demoman bot sentry gun sticky bombing
    - Bots will no longer try to use health entities assigned to the enemy team
    - Added simplistic behaviors for Chargin' Targe, and various consumables (Bonk drink, sandvich, etc)
    - Medic-bots stay a bit closer to their patient now
    - Sniper-bots go after very nearby enemies with their melee weapon now
    - Added func_tfbot_hint entity to allow map creators to tell sniper bots good places to lurk
    - Sniper-bots opportunistically fire on viable targets they encounter while on the way to their desired lurking spot
    - Spy-bots are more aggressive about backstabbing an engineer before sapping his nest now
     
Статус темы:
Закрыта.