Ядро плагина Zombie Plague x.018

В настоящее время Zombie Plague стала огромной модификацией на стороне сервера CS: GO с API

  1. qubka
    Поддерживаемые игры:
    • CS: GO

    Zombie Plague Official ~ IP: 46.174.55.23:27015
    Скачать модели, звуки, материалы (Май) ~ Google.Drive

    Требования:
    1. Metamod:Source: 1.11 build 1126 ~ Скачать тут
    2. SourceMod: 1.10 build 6404 ~ Скачать тут
    3. DHook: 2.2.1b ~ Скачать тут
    Переменные:
    PHP:
    // ==================================================================================
    //
    //                              ZOMBIE PLAGUE
    //                            Main configuration
    //
    // ==================================================================================
    // * Each uncommented line will be initialize a convar object during 'OnPluginStart'.
    // ==================================================================================
    // Defaults:
    // ----------------------------------------------------------------------------------
    // < Basic >
    // ----------
    zp_gamemode "30" // Time before any game mode starts in seconds [0-disabled]
    zp_database "1" // Enable auto saving of players data in the database [0-off // 1-always // 2-map]
    zp_antistick "1" // Enable auto unstick players when stuck within each others' collision hull [0-no // 1-yes]
    zp_hitgroup "1" // Enable hitgroups module, disabling this will disable hitgroup-related features [0-no // 1-yes] (Hitgroup knockback multipliers, hitgroup damage control)
    zp_costume "1" // Enable costumes module, disabling this will disable costumes-related features [0-no // 1-yes] (Hats/costumes on the players)
    zp_menu_button "autobuy" // Bind of the button for the menu open. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/
    zp_skill_button "rebuy" // Bind of the button for the skill usage. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/
    zp_light_button "+lookatweapon" // Bind of the button for the flashlight trigger. Look here: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/36cjph/default_binds/
    zp_human_menu "0" // Enable human class menu on a humanize with instant class change for 10 seconds [0-no // 1-yes]
    zp_zombie_menu "0" // Enable zombie class menu on an infection with instant class change for 10 seconds [0-no // 1-yes]
    // ----------
    // < Logs >
    // ----------
    zp_log "1" // Enable logging of events in the plugin. Fatal errors are always logged [0-no // 1-yes]
    zp_log_module_filter "0" // Enable module filtering. Only events from listed modules will be logged [0-no // 1-yes]
    zp_log_ignore_console "1" // Don't log events triggered by console commands that are executed by the console itself, like commands in configs [0-no // 1-yes]
    zp_log_error_override "1" // Always log error messages no matter what logging flags or modules filters that are enabled [0-no // 1-yes]
    zp_log_print_chat "0" // Print log events to public chat in addition to the log file [0-no // 1-yes]
    // ----------
    // < Jump Boost >
    // ----------
    zp_jumpboost "1" // Enable jump boost [0-no // 1-yes]
    zp_jumpboost_multiplier "1.1" // Multiplier with power of jump [1.0 = normal jump // 2.0 = double jump]
    zp_jumpboost_max "300.0" // Maximum speed, which allow to increse jump
    // ----------
    // < Level System >
    // ----------
    zp_level_system "1" // Enable level system [0-no // 1-yes]
    // ----------
    zp_level_health_ratio "10.0" // Health multiplier for each level [health += health_ratio*level]
    zp_level_speed_ratio "0.01" // Speed multiplier for each level [speed += speed_ratio*level]
    zp_level_gravity_ratio "0.01" // Gravity multiplier for each level [gravity += gravity_ratio*level]
    zp_level_damage_ratio "0.1" // Damage multiplier for each level [damage *= damage_ratio*level+1.0]
    // ----------
    zp_level_hud "1" // Enable level hud [0-no // 1-yes]
    zp_level_hud_zombie_R "255" // Color of zombie hud (Red)
    zp_level_hud_zombie_G "0" // Color of zombie hud (Green)
    zp_level_hud_zombie_B "0" // Color of zombie hud (Blue)
    zp_level_hud_zombie_A "255" // Alpha of zombie hud
    zp_level_hud_human_R "0" // Color of human hud (Red)
    zp_level_hud_human_G "255" // Color of human hud (Green)
    zp_level_hud_human_B "0" // Color of human hud (Blue)
    zp_level_hud_human_A "255" // Alpha of human hud
    zp_level_hud_spectator_R "255" // Color of spectator hud (Red)
    zp_level_hud_spectator_G "255" // Color of spectator hud (Green)
    zp_level_hud_spectator_B "255" // Color of spectator hud (Blue)
    zp_level_hud_spectator_A "255" // Alpha of spectator hud
    zp_level_hud_X "0.02" // x coordinate, from 0 to 1. -1.0 is the center
    zp_level_hud_Y "0.885" // y coordinate, from 0 to 1. -1.0 is the center
    // ----------
    // < Account >
    // ----------
    zp_account_money "1" // Enable money hud [0-off // 1-classic // 2-custom]
    zp_account_connect "50" // The money amount on the first connection
    zp_account_bet "50" // The donate amount (also staring amount)
    zp_account_commision "0.2" // Starting commision in %
    zp_account_decrease "0.005" // Commision decrease in % (each increasing of bet)
    zp_account_hud_R "255" // Color of custom money hud (Red)
    zp_account_hud_G "255" // Color of custom money hud (Green)
    zp_account_hud_B "255" // Color of custom money hud (Blue)
    zp_account_hud_A "255" // Alpha of custom money hud
    zp_account_hud_X "0.02" // x coordinate, from 0 to 1. -1.0 is the center
    zp_account_hud_Y "0.01" // y coordinate, from 0 to 1. -1.0 is the center
    // ----------
    // < Visual Effects >
    // ----------
    zp_veffects_shake "1" // Screen shake for infected player [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_shake_amp "15.0" // Amplitude of shaking effect
    zp_veffects_shake_frequency "1.0" // Frequency of shaking effect
    zp_veffects_shake_duration "4.0" // Duration of shaking effect
    // ----------
    zp_veffects_fade "1" // Screen fade for restoring health player [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_fade_time "0.6" // Holding time of fade effect
    zp_veffects_fade_duration "0.2" // Duration of fade effect
    // ----------
    zp_veffects_health "1" // Showing health sprite for an attacker player [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_health_sprite "animated/hpbar5s.vmt" // The health sprite path (This material files/textures will be automatically precache)
    zp_veffects_health_scale "1.0" // Scale multiplier of the sprite
    zp_veffects_health_var "$frame// Sets the chosen material parameter to the specified value
    zp_veffects_health_frames "21.0" // Total amount of frames in the sprite
    zp_veffects_health_duration "5.0" // Duration of sprite showing
    zp_veffects_health_height "80.0" // Vector height from the origin
    // ----------
    // < Partical Effects >
    // ----------
    zp_veffects_infect "1" // Partical effect on infect [0-no // 1-yes]
    // ----------
    zp_veffects_humanize "1" // Partical effect on humanize [0-no // 1-yes]
    // ----------
    zp_veffects_respawn "1" // Partical effect on re-spawn [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_respawn_name "spiral_spiral_akskkk" // Name of partical effect (Not a path, each '.pcf' have a name inside) For standart particles. Look here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_CS_GO_Particles
    zp_veffects_respawn_attachment "" // Attachment of re-spawn effect [""-client position // "eholster"-model attachment name]
    zp_veffects_respawn_duration "1.0" // Duration of re-spawn effect
    // ----------
    zp_veffects_heal "1" // Partical effect on healing [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_heal_name "heal_ss" // Name of partical effect (Not a path, each '.pcf' have a name inside) For standart particles. Look here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_CS_GO_Particles
    zp_veffects_heal_attachment "" // Attachment of healing effect [""-client position // "eholster"-model attachment name]
    zp_veffects_heal_duration "1.0" // Duration of healing effect
    // ----------
    zp_veffects_leap "1" // Partical effect on leap-jump [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_leap_name "block_trail_xzaa" // Name of partical effect (Not a path, each '.pcf' have a name inside) For standart particles. Look here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_CS_GO_Particles
    zp_veffects_leap_attachment "" // Attachment of leap-jump effect [""-client position // "eholster"-model attachment name]
    zp_veffects_leap_duration "1.5" // Duration of leap-jump effect
    // ----------
    // < Sky >
    // ----------
    zp_veffects_lightstyle "1" // Change lightstyle (brightness) of the map [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_lightstyle_value "b" // Lightstyle value ['b' = Darkest | 'z' = Brightest]
    // ----------
    zp_veffects_sky "1" // Change map skybox [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_sky_path "jungle" // Skybox name. Look here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Sky_List
    zp_veffects_sun_disable "1" // Disable sun rendering on map [0-no // 1-yes]
    // ----------
    // < Fog >
    // ----------
    zp_veffects_fog "1" // Enable fog rendering on the map [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_fog_color "200 200 200" // Primary and secondary color of the fog
    zp_veffects_fog_density "0.2" // Density (thickness) of the fog
    zp_veffects_fog_startdist "300" // Distance from player to start rendering foremost fog
    zp_veffects_fog_enddist "1200" // Distance from player to stop rendering fog
    zp_veffects_fog_farz "4000" // Vertical clipping plane. Look here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Env_fog_controller
    // ----------
    // < Ragdoll (Bodies) >
    // ----------
    zp_veffects_ragdoll_remove "0" // Remove players' ragdolls from the game after a delay [0-no // 1-yes]
    zp_veffects_ragdoll_dissolve "-1" // The ragdoll removal effect. [-2 = effectless removal // -1 = random effect // 0 = energy dissolve // 1 = heavy electrical dissolve // 2 = light electrical dissolve // 3 = core dissolve]
    zp_veffects_ragdoll_delay "0.5" // Time to wait before removing the ragdoll
    // ----------
    // < Sound Effects >
    // ----------
    zp_seffects_level "75" // Index of the sound level for the modification. Look here:
    // SNDLEVEL_NONE        = 0     < None >
    // SNDLEVEL_RUSTLE      = 20    < Rustling leaves >
    // SNDLEVEL_WHISPER     = 25    < Whispering >
    // SNDLEVEL_LIBRARY     = 30    < In a library >
    // SNDLEVEL_FRIDGE      = 45    < Refrigerator >
    // SNDLEVEL_HOME        = 50    < Average home (3.9 attn) >
    // SNDLEVEL_CONVO       = 60    < Normal conversation (2.0 attn) >
    // SNDLEVEL_DRYER       = 60    < Clothes dryer >
    // SNDLEVEL_DISHWASHER  = 65    < Dishwasher/washing machine (1.5 attn) >
    // SNDLEVEL_CAR         = 70    < Car or vacuum cleaner (1.0 attn) >
    // SNDLEVEL_NORMAL      = 75    < Normal sound level >
    // SNDLEVEL_TRAFFIC     = 75    < Busy traffic (0.8 attn) >
    // SNDLEVEL_MINIBIKE    = 80    < Mini-bike, alarm clock (0.7 attn) >
    // SNDLEVEL_SCREAMING   = 90    < Screaming child (0.5 attn) >
    // SNDLEVEL_TRAIN       = 100   < Subway train, pneumatic drill (0.4 attn) >
    // SNDLEVEL_HELICOPTER  = 105   < Helicopter >
    // SNDLEVEL_SNOWMOBILE  = 110   < Snow mobile >
    // SNDLEVEL_AIRCRAFT    = 120   < Auto horn, aircraft >
    // SNDLEVEL_RAIDSIREN   = 130   < Air raid siren >
    // SNDLEVEL_GUNFIRE     = 140   < Gunshot, jet engine (0.27 attn) >
    // SNDLEVEL_ROCKET      = 180   < Rocket launching (0.2 attn) >
    // ----------
    zp_seffects_voice "1" // Manipulating of sv_alltalk to obey zombie/human teams instead of t/ct [0-no // 1-yes]
    zp_seffects_voice_zombies_mute "0" // Only allow humans to communicate, block verbal zombie communication [0-no // 1-yes]
    // ----------
    zp_seffects_infect "1" // Emit a infect sound when a human become zombie [0-no // 1-yes]
    zp_seffects_moan "30.0" // Time between emission of a moan sound from a zombie
    zp_seffects_groan "5" // The probability that a groan sound will be emitted from a zombie when shot/burn. [100 = 1% chance // 50 = 2% chance // 1 = 100% chance]
    zp_seffects_burn "1" // Emit a burn sound when a zombie on fire [0-no // 1-yes]
    zp_seffects_death "1" // Emit a death sound when a zombie dies [0-no // 1-yes]
    zp_seffects_footsteps "1" // Emit a footstep sound when a zombie walks [0-no // 1-yes]
    zp_seffects_claws "1" // Emit a claw sound when a zombie attacks [0-no // 1-yes]
    // ----------
    zp_seffects_player_flashlight "FLASH_LIGHT_SOUNDS" // The key block for player flashlight sounds
    zp_seffects_player_nvgs "NIGHT_VISION_SOUNDS" // The key block for player nightvision sounds
    zp_seffects_player_ammunition "AMMUNITION_BUY_SOUNDS" // The key block for player ammunition sounds
    zp_seffects_player_level "LEVEL_UP_SOUNDS" // The key block for player levelup sounds
    // ----------
    zp_seffects_round_start "ROUND_START_SOUNDS" // The key block for round start sounds
    zp_seffects_round_count "ROUND_COUNTER_SOUNDS" // The key block for round counter sounds
    zp_seffects_round_blast "GAMEMODE_BLAST_SOUNDS" // The key block for round blast sounds
    // ----------
    // < Messages >
    // ----------
    zp_messages_objective "1" // Enable objective messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_counter "1" // Enable counter messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_blast "1" // Enable blast messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_damage "0" // Enable damage messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_donate "1" // Enable donate messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_class_info "1" // Enable class info messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_class_choose "1" // Enable class choose messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_item_info "1" // Enable item info messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_item_all "1" // Enable item all messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_weapon_info "1" // Enable weapon info messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_weapon_all "1" // Enable weapon all messages [0-no // 1-yes]
    zp_messages_block "Player_Cash_Award_Team_Cash_Award_Player_Point_Award_Match_Will_Start_Chat_SavePlayer"
    //! List of standart engine messages and notifications for blocking
    // ----------
    // < Additional settings >
    // ----------
    zp_icon_infect "zombie_walking_csgo" // The infection icon name (This icon will be automatically precache) (Custom icons should be in equipment folder. Look here: 'materials/panorama/images/icons/equipment/*.svg')
    zp_icon_head "1" // Headshot icon on the infection [0-no // 1-yes]
    zp_blast_time "3.6" // Delay before blast (after round end)
    zp_pickup_range "125.0" // The distance a player can be to allow pickup weapons
    zp_default_melee "fists" // The default melee weapon which gives to human after dropping the last knife
    // ----------
    mp_roundtime "5" // Time of round
    mp_round_restart_delay "7.0" // Delay after round end
    // ----------
    mp_teamname_1 "HUMAN"  // Name of CT team
    mp_teamname_2 "ZOMBIE" // Name of TE team
    // ----------
    Команды:
    Консоль:
    Админ команды:
    PHP:
    zp_debug Prints debugging dump info the log file.
    zp_config_menu Opens the config reload menu.
    zp_config_reload Reloads a config fileUsagezp_config_reload <file alias>
    zp_config_reloadall Reloads all config filesUsagezp_config_reloadall
    zp_log_list 
    - List available logging flags and modules with their status values.
    zp_log_add_module Add one or more modules to the module filterUsagezp_log_add_module <module> [module] ...
    zp_log_remove_module Remove one or more modules from the module filterUsagezp_log_remove_module <module> [module] ...
    zp_class_dump Dumps class data at a specified indexUsagezp_class_dump <index|name>
    zp_money_give Gives the moneyUsagezp_money_give <name> [amount]
    zp_level_give Gives the levelUsagezp_level_give <name> [amount]
    zp_exp_give Gives the experienceUsagezp_exp_give <name> [amount]
    zp_class_menu Opens the classes menu.
    zp_mode_menu Opens the modes menu.
    Серверные команды:
    PHP:
    zp_version Prints version info about this plugin.
    zp_rebuy_menu Changes the rebuy state.
    zp_main_menu Opens the main menu.
    zp_item_menu Opens the extra items menu.
    zp_zombie_menu Opens the zombie classes menu.
    zp_human_menu Opens the human classes menu.
    zp_costume_menu Opens the costumes menu.
    zp_pistol_menu Opens the pistols menu.
    zp_shotgun_menu Opens the shotguns menu.
    zp_rifle_menu Opens the rifles menu.
    zp_sniper_menu Opens the snipers menu.
    zp_machinegun_menu Opens the machineguns menu.
    zp_knife_menu Opens the knifes menu.
    zp_donate_menu Opens the donates menu.
    zp_antistick_prop Unstucks player from the another prop.
    Установка:
    Распакуйте все файлы из (.zip) в папку cs:go на вашем сервере.
    Всегда меняйте файлы,если вы ставите новую весрию.
    Лучше всего ставить модификацию на чистый сервер
    Все папки:
    PHP:
    ../addons/sourcemod/configs/..
    ../
    addons/sourcemod/plugins/..
    ../
    addons/sourcemod/translations/..
    ../
    addons/sourcemod/zombieplague/..
    ../
    models/..
    ../
    sounds/..
    ../
    materials/..
    ../
    cfg/..
    Откройте server.cfg и поставьте sv_pure 0 чтобы защитить игроков от вылетов.
    Запустите сервер!
    В хорошем случае вы увидите:
    Код:
    Zombie Plague
    Copyright (C) 2015-x Nikita Ushakov (Ireland, Dublin)
    Version                 : x.x.x
    Last edit               : xx xxx xxxx xx:xx:xx
    License                 : GNU GPL, Version 3
    Link+                   : https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=290657
    Branch                  : zp-x.x.x
    
    wtorm1994, TiBarification, san911 и 8 другим нравится это.

Пoследние рецензии

  1. xMaZax
    xMaZax
    5/5,
    Версия: x.017
    Желаю удачи в развитии данного мода. Думаю в будущем мод будет идеальным
    1. qubka
      Ответ автора
      Спасибо за поддержку
  2. ||amg||
    ||amg||
    4/5,
    Версия: x.010
    4 за отсутствие рабочей ссылки на файлы ( модели, звуки и т.д. ) На тестовом сервере поиграл, идея и реализация мне понравилась.
    1. qubka
      Ответ автора
      В шапке темы ссылка на все ресурсы! zm_files.zip
  3. KonveeR
    KonveeR
    5/5,
    Версия: 8.4.9
    замудренно , но все же поработал автор на славу , 10/10
  4. TOP
    TOP
    5/5,
    Версия: 8.3.1
    Автор постарался не на шутку отличная работа продолжай в том же духе)